Dipandang Sebelah Mata Kerana Gemuk – Lelaki Ini Berjaya Turunkan 65Kg Dalam Masa 3 Bulan. Power!

15741099_1493264924034685_5669542234068495865_n

Tak kisah lah gemuk ke kurus janji sihat. Selalu kan dengar orang cakap macam ni? Sebenarnya bila kita gemuk ni, risiko untuk penyakit datang sangat tinggi. Betul tak? Sebab tu pentingnya untuk kurus. Bukan untuk orang lain, untuk kita juga kan?

Tapi itulah sebenarnya bukan mudah nak kawal nafsu makan ini. Siapa cakap senang? Pantang tengok makanan mesti rasa selera. Kan? Kali ini ada lagi tips buat korang untuk yang berhajat untuk kurus. Lelaki ini berjaya turun 65kg dalam masa 3 bulan! Hebat kan? Memang sakit nak kurus tapi bila lagi? Hehe.

Makan pagi sahaja

15741099_1493264924034685_5669542234068495865_n

Salam semua.
Oleh kerana kat live macam x terang. Lebih baik saya tulis je lahh..
Ni cara saya sepanjang 3 bulan dari 120kg ker 65
“Ni kalau ikut rutin saya sepanjang 3 bulan tu”

1. Sehari saya makan hanya lah pagi sahaje. “Pagi”
2. Kurang kan minum air pada lewat malam. “Nanti perut akan puncint”
3. Jogging dan gym. “Setiap hari”
4. Tido mesti cukup
Kalau awak buat 4 pekara ni mesti kurus punye.
Hari petama buat memang lemah. Dan x larat.
Selepas 3 hari. kalau kite kuat mesti boleh punye. Kuat hati nak kurus. Ingat orang yang kite sayang. Ingat dalam kepala tu. Nak kurus!!!

Pergi ujibakat dipandang sebelah mata

kuning

Permakannan dalam mase 3 bulan. Sangat lah mudah
“Pagi”
Dada ayam 2
Telo
Dan sayur2
Ikan
Air suam
Tu je setiap hari. Hahahaaa

Cerite kenapa saya nak kurus. sangat lah sedih.
Saya ni suka pegi ujibakat. Macam2 ujibakat saya pegi. Tapi sebab kan saya gemuk. Dipandang sebelah mate dan x layak untuk masuk. Saya pasang niat. saya nak kurus. Saya kene kuat dan saya kene yakin yang saya pun boleh kurus macam orang lain.
Memang x mudah tapi dalam mase 3 bulan tu saya saja yang tahu bertapa sakit nye. Nak kurus. Bia lah orang nak kata apa. saya yang rasa sakit dan penat. Tq sebab sudi bace. Hahaha.

Saya yakin kalau saya boleh buat. mesti anda pun boleh buat. Selamat mencube

Gambar terkini

15822996_1499162800111564_1432206024740523315_n 16298956_1530957216932122_5732450546567219202_n 16831199_1557904870904023_1049342109925330049_n 16832400_1552540884773755_1320225091335797819_n

Memang jauh kan beza? Nampak makin macho lepas kurus. Tapi tak dosa pun gemuk :p

Sumber : Iskandar Ibrahim

The post Dipandang Sebelah Mata Kerana Gemuk – Lelaki Ini Berjaya Turunkan 65Kg Dalam Masa 3 Bulan. Power! appeared first on OHBULAN!.


Via OHBULAN!: http://ift.tt/2mcynH1